Totaal aantal pageviews

dinsdag 25 oktober 2016

Werken aan orde , netheid en afspraken

We zijn bijna herfstvakantie en sommige leerlingen zijn reeds vergeten hoe we ons aan de regels en de afspraken van de school en de klas moeten houden . Daarom staan ze hier nog eens ter herinnering !

* Bij het eerste belsignaal gaan we naar de rij , bij de tweede is het stil en staan we in de rij !
* IN de gang , op de trap blijft het rustig . We duwen , spelen en praten niet meer.
* Onze jassen ,zwemzakken hangen aan een kapstok. Onze boekentas staat netjes in de gang.

* IN de klas houd ik me rustig , luister ik naar de opdrachten en steek ik mijn vinger op om het woord te voeren.
* We plagen , pesten niet maar vooral we leren elkaar aanvaarden zoals we zijn.
* We dragen zorg voor ons eigen materiaal , dat van de medeleerlingen en van de klas.

* Na schooltijd is onze bank en de klas in orde.



Afbeeldingsresultaat voor goede afspraken maken goede vrienden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten