Totaal aantal pageviews

donderdag 20 oktober 2016

Schrijfopdracht

Afbeeldingsresultaat voor vampier tekeningEen vampier heeft het einde van de zinnen opgegeten . Vul de zinnen verder aan ... en dit was het resultaat.








OP de zolder van het oude huis vonden we een groot stuk deken van een spook.
Op de zolder van het oude huis vonden we een kist met ogen en haar.
De vampier beet een koe in zijn kont .
Zijn spinnen roze met diamanten ogen ?
Op Halloween heb ik kriebels in mijn buik.
Op Halloween heb ik een bang gevoel.
Het spook van het kasteel is heel slaperig.
OP de zolder van het oude huis vonden we een pot met vers bloed en het is een dag verder en de pot is op.
Ik ben bang van crimiclowns.
Zwarte katten brengen ongeluk als ze een kledingstuk aanhebben.

Het spook van het kasteel is bang om te vliegen.
Ik ben nergens bang van als het Halloween is.
Het spook van het kasteel is blauw met een mond vol tanden.
De vampier beet de juf in de nek.
De vampier beet op een tafel en was al zijn tanden kwijt.
Op de zolder van het oude huis vonden we een geraamte met zilveren tanden.
Ik ben bang van vampierspoken.
Ik ben bang van het toetsenmonster , het spuwt zomaar slechte punten .
Zwarte katten brengen je altijd op het verkeerde spoor , maar dit jaar trap ik er niet in.
Ik ben bang van pompoenen met lippenstift en een mooi roze strikje op een steel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten